Medarbejder til sekretariatsarbejde, analyser og strategiopfølgning

Vi søger en analytisk skarp medarbejder, der bl.a. skal bidrage til øget fokus på effekt af vores aktiviteter og strategiopfølgning.

TryghedsGruppen er et medlemsbaseret selskab med mere end 1,3 mio. medlemmer. TryghedsGruppen er hovedejer af Tryg og står bag de almennyttige aktiviteter i TrygFonden. Vi søger en medarbejder til vores tværgående sekretariatet, der servicerer ledelse, bestyrelse, repræsentantskab og organisationen som helhed.

Udover det generelle arbejde i sekretariatet forventes du at bidrage til vores arbejde med effektmåling på tværs af organisationen – og formidling af målingerne til vores ledelse og interessenter. Det kan fx være effekten af TrygFondens aktiviteter eller aktiviteter målrettet vores medlemmer.

Derudover vil du få ansvaret for den løbende afrapportering på dele af vores strategier. Det kan være i form af udarbejdelse af dashboards, notater o.l., så fremskridt bliver afrapporteret på en overskuelig måde. Ligesom du vil skulle bidrage til den løbende sekretariatsbetjening af repræsentantskab og bestyrelse, herunder risikoudvalget.

Om dig:

• Du har analytisk sans og erfaring med udarbejdelse af analyser og effektmåling
  • Du er struktureret og har styr på detaljer og processer
  • Du har en relevant akademisk uddannelse, fx statskundskab, økonomi, e.l.
  • Du har nogle års erfaring fra et ministerium, konsulentvirksomhed, interesseorganisation e.l.
  • Du har gode skriftlige formidlingsevner
  • Du kan arbejde selvstændigt, er engageret og troværdig
  • Du er en aktivt deltagende og bidragende kollega
  • Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med sekretariatsarbejde

TryghedsGruppen har ca. 40 medarbejdere med forskellige baggrunde og arbejdsopgaver. Vi arbejder sammen i hele organisationen og på tværs af fagområder og opgavetyper.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte sekretariatschef Kristoffer Boye Astrup på 30 22 01 53.

Hvis du har lyst til at være vores nye medarbejder, så send din ansøgning til job@tryghedsgruppen.dk senest den 2. december 2019. Tiltrædelse snarest muligt.

Læs om vores strategi og hvordan vi arbejder