Søg støtte

Stemmeafgivning slut: Nu venter vi på resultatet af valget

Tirsdag den 3. februar var sidste chance for at stemme ved valget til vores repræsentantskab, som i år fandt sted i Region Hovedstaden. I alt 370.000 medlemmer har haft mulighed for at få indflydelse på trygheden i regionen.

Eksterne revisorer er nu i gang med at tælle stemmerne op, som de stemmeberettigede denne gang har kunnet afgive både per brev og digitalt. Det er anden gang, at TryghedsGruppen afholder digitalt valg. Første gang fandt sted ved valget til repræsentantskabet i Region Nordjylland i 2014.

35 kandidater stillede op til valget i Region Hovedstaden, og der er 21 pladser, som denne gang skal besættes. Hvem det bliver, melder vi ud, så snart vores valgbestyrelse har godkendt valget. Vi forventer at kunne offentliggøre resultatet af valget i slutningen af denne uge. Efterfølgende vil valgresultatet blive annonceret i landsdækkende og regionale aviser den 9. februar 2015.

Valget til vores repræsentantskab blev skudt i gang den 20. januar. Allerede i slutningen af oktober 2014 kunne medlemmerne stille op som kandidater. Det er forsikringstagerne i Tryg og Nordea Liv & Pension i Region Hovedstaden, der har kunnet stemme ved valget.

For os er medlemsdemokratiet vigtigt, fordi det er med til at styrke og sikre diversitet i vores beslutninger. Derfor arbejder vi hele tiden på at styrke vores medlemsdemokrati. Vi informerer om valget via annoncer, pressemeddelelser, sociale medier, tryghedsgruppen.dk og andre hjemmesider – herunder hos både Tryg og Nordea Liv & Pension.